seminari Asian economies after the pandemic

Notícia IEI

26 de març - Seminari "Asian economies after the pandemic: What to expect?" impartit per Alicia García Herrero

El pròxim 26 de març a les 09:30h tindrà lloc el seminari a través de la plataforma Zoom

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 26 MAR 2021 - 10.00

Asian economies after the pandemic: What to expect?

L'Associació Espanyola d'Economia i Finances Internacionals organitza en col·laboració amb les seus d'Alacant i Castelló del IEI el seminari Asian economies after the pandemic: What to expect?, que serà impartit per Alicia García Herrero a través de la plataforma Zoom el pròxim 26 de març a les 9.30 hores

Alicia García-Herrero és Economista Cap per a Àsia Pacífic en Natixis, basada en Hong Kong així com investigadora en dos think tanks europeus (BRUEGEL basat en Brussel·les i Real Institut el Canut basat en Madrid). Alicia és professora en la Universitat de Ciències i Tecnologia d'Hong Kong (HKUST) i assessora per a diferents organitzacions internacionals i empreses (Banc Asiàtic de desenvolupament i Autoritat Monetària d'Hong Kong, entre altres). Finalment, Alicia és membre del Consell d'Administració de l'Hong Kong Fòrum i del consell assessor de think tank MERICS així com-fundadora de Bright Hong Kong. Anteriorment Alicia va exercir els següents llocs: Economista Cap de Mercats Emergents en Banc Bilbao Biscaia Argentaria (BBVA), membre del programa d'investigació per a Àsia del Banc Internacional de Pagaments a Hong Kong (BIS); directora de la Divisió d'Economia Internacional del Banc d'Espanya; membre del Consell del Comitè Executiu del Banc Central Europeu (BCE), Economista Cap de Mercats Emergents del Banc Santander i economista en el Fons Monetari Internacional (FMI).

asdads asdads