conveni ua iei ccoo

Notícies IEI

Nou conveni entre la UA-IEI i CCOO “Disseny de metodologia i anàlisi de la precarietat laboral a Espanya”

Anàlisi en profunditat del fenomen de la precarietat en el mercat de treball espanyol

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 15 JUL 2021 - 08.00

metodologia

Disseny de metodologia i anàlisi de la precarietat laboral a Espanya

Fa uns dies la UA i CCOO van signar un conveni de col·laboració en el marc del qual es desenvoluparà en el IEI el projecte conjunt “Disseny de metodologia i anàlisi de la precarietat laboral a Espanya”, una anàlisi en profunditat del fenomen de la precarietat en el mercat de treball espanyol. L'investigador principal per part del IEI és el professor Hipòlit Simón i de l'equip d'investigació formen part també José Manuel Casado (UA), Raquel Simón (UA), Carmelo García (Universitat d'Alcalá) i Mercedes Prieto (Universitat de Valladolid). Per part de CCOO les persones involucrades són Carlos Martín i Luis Zarapuz, director i membre, respectivament, del Gabinet Econòmic del sindicat.

asdads asdads