Institut d'Economia Internacional

Segon Seminari IEI - 2019

Notícia IEI

Segon Seminari IEI - 2019

Seminari IEI 2019. Diferències en el commuting entre nadius i immigrants i el seu impacte sobre la satisfacció

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 04 MAR 2019 - 10:00

El IEI ha planificat, per al 2019, un grup de seminaris que seran impartits pels doctorands de l'Institut.

El pròxim 25 de març es realitzarà el segon d'aquests seminaris, en aquesta ocasió la ponent serà la doctoranda Raquel Simón Albert:

Seminari IEI: Diferències en el commuting entre nadius i immigrants i el seu impacte sobre la satisfacció.

Directors de Tesis: José Manuel Casado Diaz i Hipòlit José Simón Pérez .

Dia i lloc de l'esdeveniment: Dilluns, 25 de març en la sala multiusos del IEI. De 9.30 a 10.30.

Formulari d'inscripció

Pot trobar més informació sobre els seminaris programats pel IEI per a 2019 dins dels ESDEVENIMENTS del IEI: (seminaris 2019)