Institut d'Economia Internacional

Presentació de Projectes d'Internacionalització d'empreses còpia

Notícia IEI

Jornada "El futur de l'habitatge turístic. Una oportunitat per a la província d'Alacant?"

La professora Ana Belén Ramón, membre de l'Institut d'Economia Internacional i del de Recerques Turístiques, ha participat en la Jornada "El Futur de l'habitatge Turístic. Una oportunitat per a la Província d'Alacant?"

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 10 ABR 2019 - 09:00

Cartell Jornades sobre habitatge turístic

asdadsLa professora Ana Belén Ramón, membre de l'Institut d'Economia Internacional i del de Recerques Turístiques, haparticipado en la Jornada "EL FUTUR DE L'HABITATGE TURÍSTIC: UNA OPORTUNITAT PER A la PROVÍNCIA D'ALACANT?"

La jornada ha sigut organitzada per l'Institut de Recerques Turístiques i per PROVIA (Associació Provincial de Promotors d'Habitatges d'Alacant).

icona descarrega  Programa de les jornades

Més informació i notes de premsa en els següents enllaços: