Institut d'Economia Internacional

acte-clausura-xxix-master-en-comerç-internacional

Notícia IEI

Acte de Clausura i lliurament de diplomes del XXIX Màster en Comerç Internacional de la Universitat d'Alacant

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 07 JUN 2019 - 09:00

Acte de clausura de la XXIX promoció del Master

El divendres 31 de maig va tenir lloc la clausura del XXIX Màster en Comerç Internacional. L'acte va ser presidit per la Vicedegana de la Facultat de CC EE i EE, Natalia Papí Gálvez. Van intervenir la directora Gloria Pardo, el President de l'associació d'antics alumnes (AMCI), José Manuel Torres Andreu i en nom de la promoció, l'alumna Julia Villaplana García. A continuació es va oferir un vi d'honor.

asdads asdads

Grup d'experts d'INVAT-TUR

Cinc membres del IEI han sigut seleccionats per a formar part del grup d'experts d'INVAT - TUR

Data de publicació: 16/06/2020