Institut d'Economia Internacional

xxviii-promocion-master-en-comerç-internacional-visita-a-bruselas

Notícia IEI

La XXVIII promoció del Màster en Comerç Internacional de la Universitat d'Alacant es desplaça a Brussel·les per a conèixer les Institucions Europees

L'estada a Brussel·les ha permès a alumnes del Master de Comerç Internacional de la UA familiaritzar-se amb la realitat de la Unió Europea

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 04 JUN 2018 - 09:30

Promoció del master visita Brussel·les

Els alumnes de la XXVIII edició del Màster de Comerç Internacional de la Universitat d'Alacant han viatjat a Brussel·les on han romàs del 20 al 25 de maig amb la finalitat de completar la seua formació en matèria comunitària i de conèixer de primera mà les Institucions Europees i les polítiques i mesures que s'estan adoptant o que, en el futur pròxim, s'adoptaran, fonamentalment dirigides a les empreses.

Durant la seua estada en la capital europea, els alumnes del Màster, acompanyats per la seua directora, la professora Gloria Pardo, el sotsdirector, professor Alfonso Ortega Giménez i el president de l'Associació d'Antics Alumnes del Màster en Comerç Internacional (AMCI), Miguel J. Cano Esquibel, han rebut un programa exclusiu de formació en comerç internacional, organitzat per la Comissió Europea, el Comitè Econòmic i Social, i el Comitè de les Regions. A més, han visitat l'Oficina de Representació Permanent d'Espanya davant la UE (REPER), l'Euro InfoPoint i el Parlamentarium. A més, han conegut de primera mà la labor de la Direcció general de Cooperació Internacional i Desenvolupament. Han sigut rebuts en l'Ambaixada d'Espanya a Bèlgica per D. Jorge Notivoli, ministre-conseller de l'Ambaixada d'Espanya davant el Regne de Bèlgica; i han tingut una trobada informal de treball amb l'eurodiputat espanyol i exministre de justícia Juan Fernando López Aguilar.

El Màster de Comerç Internacional de la Universitat d'Alacant aporta una especialització professional dels instruments operatius i un acostament real als problemes habituals en el camp del comerç exterior. Aquests estudis es dirigeixen especialment a llicenciats en Direcció i administració d'empreses, Economia, Dret, Sociologia, Filologia i Enginyeria, encara que està obert a altres titulacions i a alumnes de nacionalitat estrangera amb titulació universitària. La inserció professional mitjançant la realització de pràctiques remunerades en empreses voluntàries és un altre dels elements clau d'aquest Màster.

Laura Bonilla, Pedro Juan, Mª Dolores Rodríguez i Nerea Trujillo han sigut els quatre Màster en Comerç Internacional encarregats de dissenyar una completa guia d'exportació que ajudarà a la companyia a traslladar cultura, a través de les seues publicacions tècniques, fins a Colòmbia.

Han sigut quatre mesos de dur treball, posant en pràctica els coneixements adquirits en el XXVIII Màster de Comerç Internacional de la Universitat d'Alacant, per a oferir a l'empresa les opcions més viables en aquest mercat. ECU: DESCOBRINT LES AMÉRICAS és el resultat d'aquest excel·lent treball en equip.