Institut d'Economia Internacional

reunion-de-la-xarxa-returban

Notícia IEI

Reunió de la xarxa RETURBAN "Reptes per a les ciutats del segle XXI - una agenda de recerca per a la construcció d'espais urbans sostenibles i innovadors"

Dimecres que ve 7 de març, el IEI acollirà la reunió de la xarxa RETURBAN.

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 05 MAR 2018 - 09:00

Returban

Dimecres que ve 7 de març, el IEI acollirà la reunió de la xarxa RETURBAN "Reptes per a les ciutats del segle XXI: una agenda de recerca per a la construcció d'espais urbans sostenibles i innovadors" (CSO2016-81718-REDT, Programa Estatal de Foment de la Recerca Científica i Tècnica d'Excel·lència). En la trobada participaran investigadors de les universitats de València, Lleida, Politècnica de Catalunya, Alcalá, Complutense, Pablo d'Olavide i Las Palmas, a més dels membres del IEI José Manuel Casado Díaz i Hipòlit José Simón Pérez, investigadors principals del projecte Treballe i territori. Mercats locals de treball (CSO2014-55780-C3-2-P), que es desenvolupa en el nostre institut amb finançament del Pla Estatal de R+D+i.