Institut d'Economia Internacional

Projectes d'internacionalització - Nines Arias, S.L. Curse 2017/2018

Notícia IEI

Projectes d'internacionalització - Nines Arias, S.L. Curse 2017/2018

Presentació de projectes d'internacionalització d'empreses pels alumnes del Màster en Comerç Internacional de la UA

Projecte d'internacionalització per a NINES ARIAS, elaborat per les alumnes Ana Martínez Berná, Ana Belén Díaz Jiménez, Esther Serrano Pérez i Isabel Ortiz Fernández sota la tutela d'Ana Manresa.

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 04 JUN 2018 - 10:30

Projectes d'internacionalització - Nines Arias, S.L.

Nines Arias és una empresa especialitzada en el sector del joguet, concretament, de les nines, i el seu objectiu és arribar a tots els racons del món inspirant als xiquets a través de les seues nines d'alta qualitat. L'objectiu del present projecte és internacionalitzar-se a través de l'obertura d'un nou canal de venda, com és la venda online, però açò, sense desplaçar als clients intermedis de l'empresa, per la qual cosa el present projecte elaborarà el pla a desenvolupar per l'empresa per a l'accés al mercat digital.

Projecte elaborat per les alumnes Ana Martínez Berná, Ana Belén Díaz Jiménez, Esther Serrano Pérez i Isabel Ortiz Fernández sota la tutela d'Ana Manresa.