Institut d'Economia Internacional

Projectes d'internacionalització - Kzoomi. Curs 2017/2018

Notícia IEI

Projectes d'internacionalització - Kzoomi. Curs 2017/2018

Presentació de projectes d'internacionalització d'empreses pels alumnes del Màster en Comerç Internacional de la UA

Projecte d'internacionalització per a Kzoomi, elaborat pels alumnes Elena Valero Pérez, Álvaro Rodríguez Ríos, Lucía Dur Cuevas i Anaid Ibáñez García sota la tutela de José Luis Juan Casillas.

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 04 JUN 2018 - 11:30

Projectes d'internacionalització - Kzoomi

kZoomi és una empresa de nova creació, situada a Petrer, que té com a objectiu crear productes innovadors per a natació.

El projecte kZoomi; an ovearseas trip realitzat pels alumnes ha analitzat les possibilitats d'expansió de l'empresa en els mercats d'Estats Units i Austràlia, proposant les diferents formes d'introducció dels seus productes en aquests mercats.