Institut d'Economia Internacional

Projectes d'internacionalització - IBIDE. Curs 2017/2018

Notícia IEI

Projectes d'internacionalització - IBIDE. Curs 2017/2018

Presentació de projectes d'internacionalització d'empreses pels alumnes del Màster en Comerç Internacional de la UA

Projecte d'internacionalització per a IBIDE, elaborat pels alumnes Saúl Barri Mayoral, Delia Gárriz de Felipe, Félix Ángel Lozano Martínez i Sergio Ivorra Gómez sota la tutela de José Luis Juan Casillas.

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 04 JUN 2018 - 10:00

Projecte d'internacionalització per a IBIDE

IBIDE és una empresa de subministraments de lampisteria, amb més de 30 anys d'experiència en el mercat nacional, que cerca on iniciar la seua internacionalització.

Amb el projecte Ibide Fitting Wordlwide realitzat pels alumnes es pretén analitzar i planificar les possibilitats de l'empresa en la seua projecció cap al mercat exterior de mercat europeu. El projecte s'ha realitzat proposant la implantació de l'empresa en els mercats d'Itàlia i la República Txeca.