Institut d'Economia Internacional

Projectes d'internacionalització - GS Leather. Curs 2017/2018

Notícia IEI

Projectes d'internacionalització - GS Leather. Curs 2017/2018

Presentació de projectes d'internacionalització d'empreses pels alumnes del Màster en Comerç Internacional de la UA

Projecte d'internacionalització per a GS Leather, elaborat pels alumnes Carla Gómez, Paula Mayor, Manuel Rodríguez i Isaac Valero. sota la tutela de Susi Rosa.

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 04 JUN 2018 - 11:00

Projectes d'internacionalització - GS Leather

Amb una àmplia experiència en el sector de la marroquinería, GS LEATHER, és una empresa consolidada i llista per a emprendre accions d'exportació activa a altres països europeus.

PRÒXIMA PARADA: REGNE UNIT és un projecte d'exportació, totalment executable, elaborat per un equip multidisciplinari d'estudiants del XXVIII Màster de Comerç Internacional de la Universitat d'Alacant, compost per Carla Gómez, Paula Mayor, Manuel Rodríguez i Isaac Valero. Es tracta del resultat d'un dur treball de cerca i anàlisi de diferents mercats per a concloure que Regne Unit és la pròxima destinació ideal per a comercialitzar els productes de l'empresa benidormense.