Institut d'Economia Internacional

Projectes d'internacionalització - Editorial Club Universitari. Curs 2017/2018

Notícia IEI

Projectes d'internacionalització - Editorial Club Universitari. Curs 2017/2018

Presentació de projectes d'internacionalització d'empreses pels alumnes del Màster en Comerç Internacional de la UA

Projecte d'internacionalització per a ECU, elaborat pels alumnes Laura Bonilla, Pedro Juan, Mª Dolores Rodríguez i Nerea Trujillo sota la tutela de Susi Rosa.

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 04 JUN 2018 - 09:00

Editorial Club Universitari

Amb una llarga trajectòria, Editorial Club Universitari, és una empresa experimentada en el mercat domèstic i preparada per a trobar nous nínxols de mercat en altres països.

Laura Bonilla, Pedro Juan, Mª Dolores Rodríguez i Nerea Trujillo han sigut els quatre Màster en Comerç Internacional encarregats de dissenyar una completa guia d'exportació que ajudarà a la companyia a traslladar cultura, a través de les seues publicacions tècniques, fins a Colòmbia.

Han sigut quatre mesos de dur treball, posant en pràctica els coneixements adquirits en el XXVIII Màster de Comerç Internacional de la Universitat d'Alacant, per a oferir a l'empresa les opcions més viables en aquest mercat. ECU: DESCOBRINT LES AMÉRICAS és el resultat d'aquest excel·lent treball en equip.