Institut d'Economia Internacional

Projectes d'internacionalització - Cellers Francisco Gómez. Curs 2017/2018

Notícia IEI

Projectes d'internacionalització - Cellers Francisco Gómez. Curs 2017/2018

Presentació de projectes d'internacionalització d'empreses pels alumnes del Màster en Comerç Internacional de la UA

Projecte d'internacionalització per a Cellers Francisco Gómez, elaborat pels alumnes Víctor Gómez Díaz, Marcos Alegre Lloret, Camila Sant'Anna Torchia i Arthur Pierre Loïc sota la tutela d'Angelica Miras.

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 04 JUN 2018 - 12:00

Projectes d'internacionalització - Cellers Francisco Gómezi

Cellers Francisco Gómez és una empresa familiar situada a Villena dedicada a l'elaboració de vins ecològics d'autor i espumosos, i olis ecològics. L'empresa desenvolupa la seua producció dins d'un marc biosostenible i sota les estrictes exigències de l'Agricultura Ecològica.

El projecte Cellers FG: camí a les Américas realitzat pels alumnes ha analitzat el mercat d'Estats Units, i proposa a l'empresa una selecció dels estats amb major potencial per a la comercialització dels seus vins. Així mateix, el projecte aporta informació dels competidors que operen en el mercat, els punts de venda i planteja a l'empresa un pla d'accions de promoció i comunicació que permeta implantar la seua marca en aquest mercat.