Institut d'Economia Internacional

Projectes d'internacionalització - C3 Systems Curse 2017/2018

Notícia IEI

Projectes d'internacionalització - C3 Systems Curse 2017/2018

Presentació de projectes d'internacionalització d'empreses pels alumnes del Màster en Comerç Internacional de la UA

Projecte d'internacionalització per a GS Leather, elaborat pels alumnes Carla Gómez, Paula Mayor, Manuel Rodríguez i Isaac Valero. sota la tutela de Susi Rosa.

Compartir en facebook Compartir en twiter Compartir en linkedin             icona imprimir

IEI - 04 JUN 2018 - 11:00

Projectes d'internacionalització - C3 Systems

C3 Systems és una empresa dedicada a la fabricació i comercialització de tancaments sense perfils i pèrgoles que té presència en diferents països d'Europa, Sud-amèrica, Estats Units, Austràlia, Àsia, Rússia i Àfrica, però pretén l'obertura de dos nous mercats: Alemanya i Anglaterra. Per a açò, s'analitzaran les possibles barreres d'entrada com poden ser certificacions necessàries per a la venda del producte i altres dades pròpies de cada mercat. Així mateix, s'elaborarà un pla comercial i de màrqueting en tots dos països en funció dels productes que més s'adapten a tals destinacions.

Projecte elaborat per les alumnes i alumnes Carmen María Andarias Díaz, Lourdes González, Xavier Gironella i Christian Nicola sota la tutela d'Ana Manresa.