Institut d'Economia Internacional

Economia Alacantina

INFORMES I ESTUDIS

SOBRE L'ECONOMIA ALACANTINA

L'economia alacantina després de la gran recessió

Dosier elaborat per investigadors de l'Institut d'Economia Internacional i publicat pel Diari Informació el 22 de març del 2019.

L'informe està compost per 14 capítols que arrepleguen l'evolució de l'economia d'Alacant en diferents sectors després de la gran recessió.

Veure més

Crisi i recuperació de l'Economia Alacantina

Dossier elaborat per investigadors de l'Institut d'Economia Internacional i publicat pel Diari Informació el 27 de setembre del 2017.

L'informe està compost per 13 capítols que aborden la crisi i recuperació de l'economia alacantina en diferents sectors econòmics.

Veure més (format fletxa animada)

Pla Alacant Horitzó 2020

Compendio de monografies fruit del conveni de col·laboració entre les Cambres de comerç d'Alacant, Alcoi i Oriola i l'Institut d'Economia Internacional de la Universitat d'Alacant per a l'elaboració del Pla Alacant Horitzó 2020, amb l'objectiu de formular objectius i propostes de futur per a la província d'Alacant.

Veure més (format fletxa animada)