economia alacantina

Economia Alacantina

INFORMES I ESTUDIS

SOBRE L'ECONOMIA ALACANTINA

L'economia alacantina en el segle XXI

Aquest dossier, originalment publicat en el Diari Informació, va anar posteriorment actualitzat i publicat com a llibre per Tirant Editorial (indexada en el primer quartil en l'índex Scholarly Publishers Indicators)

A. Escudero (editor) (2021) L'economia alacantina en el segle XXI. València: Tirant Editorial.

Veure més

L'economia alacantina després de la gran recessió

Dossier elaborat per investigadors de l'Institut d'Economia Internacional i publicat pel Diari Informació el 22 de març del 2019.

L'informe està compost per 14 capítols que arrepleguen l'evolució de l'economia d'Alacant en diferents sectors després de la gran recessió.

Veure més

Crisi i recuperació de l'Economia Alacantina

Dossier elaborat per investigadors de l'Institut d'Economia Internacional i publicat pel Diari Informació el 27 de setembre del 2017.

L'informe està compost per 13 capítols que aborden la crisi i recuperació de l'economia alacantina en diferents sectors econòmics.

Pla Alacant Horitzó 2020

Compendi de monografies fruit del conveni de col·laboració entre les Cambres de Comerç d'Alacant, Alcoi i Oriola i l'Institut d'Economia Internacional de la Universitat d'Alacant per a l'elaboració del Pla Alacant Horitzó 2020, amb l'objectiu de formular objectius i propostes de futur per a la província d'Alacant.