L'Institut d'Economia Internacional llança de la mà d'UniMOOC jornades online en directe.

En aquesta primera edició, el professor Luis Moreno Izquierdo, docent de la Universitat d'Alacant i investigador del IEI, va realitzar una ponència relacionada amb la nova configuració de l'oferta turística. En ella, també es va abordar el tema de la "economía col·laborativa", i com companyies com Airbnb estan canviant el model de negoci turístic de cada vegada més destinacions. Finalment, més de 400 alumnes de tot el món es van inscriure en la jornada. Durant aquesta sessió en directe els alumnes van poder preguntar a través d'un xat habilitat per a açò, totes les seues preguntes i dubtes que van voler transmetre al professor.

L'objectiu d'aquestes jornades és tant potenciar la projecció internacional de la Universitat d'Alacant, així com democratitzar l'accés a una formació de qualitat i actualitzada a tot aquell que ho desitge. Actualment ja s'està treballant des de l'Institut d'Economia Internacional en la preparació de noves jornades en directe on es tractaran diferents temàtiques, com les eines per al business intelligence o què és el machine learning. Aquestes jornades es duran a terme al llarg del mes de juliol i a elles podrà inscriure's tota persona interessada en alguna de les diferents temàtiques a través del catàleg de webinars d'UniMOOC.

Pots visualitzar la jornada en: