L'investigador del IEI Raúl Lafuente Sánchez ha sigut triat com a Visiting Scholar del Wolfson College University of Oxford i Academic Visitor en el Institute of European and Comparative Law, Faculty of Law, University of Oxford.

El Wolfson College és un dels 44 Colleges and Halls que conformen la Universitat d'Oxford, una de les universitats capdavanteres a nivell mundial que, en l'àmbit del Dret, ha sigut qualificada com la millor del Regne Unit i Europa en diverses oportunitats. Fundat l'any 1965 és el College amb major nombre de postgraduats, i acull més de 600 alumnes procedents de 75 països diferents.

L'Institute of European and Comparative Law és un dels centres de recerca de la Facultat de Dret de la Universitat d'Oxford. Creat l'any 1995 com a Centre d'estudis avançats en Dret Europeu i Comparat. Actualment és una de les principals institucions de recerca en la seua categoria dirigida pel destacat acadèmic Professor John Cartwright.