Conferencia "Impacte de les empreses paneuropeas en regions mediterrànies - el cas d'Airbus", impartida pel diplomàtic i actual cònsol d'Espanya a Tolosa de Llenguadoc, Dámaso de Lario

El diplomàtic i actual cònsol General d'Espanya a Tolosa de Llenguadoc, Dámaso de Lario va estar el passat 2 de maig a Alacant, convidat per Casa Mediterrani per a impartir la conferència "Impacte de les empreses paneuropeas en regions mediterrànies: el cas d'Airbus", emmarcada en el Cicle "Economistes i el Mediterrani", en la Facultat d'Econòmiques de la Universitat d'Alacant.

La ponència es va centrar en la importància de les empreses plurinacionals, que tenen un component de diversos països i que són un pol de desenvolupament industrial, comercial i de coneixement en llocs on s'instal·len. En particular es va parlar del cas d'Airbus, un cas emblemàtic, una empresa que es va crear en Blagnac, una ciutat que està al costat de Tolosa de Llenguadoc. S'instal·la en aquesta ciutat fa quasi 40 anys, amb una base d'interès per l'aviació que hi havia en la regió, que s'ha convertit, literalment, en un canó de creació d'ocupació i d'atractividad de població així com de mitjanes i petites empreses.

Contingut relacionat