Cicle de conferències sobre Temes d'actualitat econòmica i social

Organitzat per l'Institut d'Economia Internacional i la seu universitària d'Alacant. Les conferències seran impartides per diferents membres de l'IEI.

Se celebraran a Alacant els dilluns 1, 15 i 29 de febrer i 7 de març a les 20 hores.

Día Conferenciant Títol
Lunes, 1 de febrero Antonio Alaminos Chica, catedrático de Sociología de la UA Movimientos sociales y representación política en España (2011-2016)
Lunes, 15 de febrero Ángel Sánchez Sánchez, catedràtic d'Economia Aplicada de la UA La reforma fiscal a Espanya
Lunes, 29 de febrero Leandro García Menéndez, catedràtic d'Economia Aplicada i director de la seu del *IEI de la universitat de València Ports i competitivitat exterior: el cas de València, Alacant i Castelló
Lunes, 7 de marzo Paloma Taltavull de la Paz, catedràtica habilitada d'Economia Aplicada de la UA El cicle de l'edificació a Alacant: recuperació o estabilització?

Fitxers relacionats

Imágen: Wikipedia - Manifestacio_barcelona_primer_de_maig_alternatiu_2009.jpg. Autor: De Goelro - treball propi, CC BY-SA 3.0, $3

Contingut relacionat