Projectes d'internacionalització - Editorial Club Universitari. Curs 2017/2018

Amb una llarga trajectòria, Editorial Club Universitario, és una empresa experimentada en el mercat domèstic i preparada per a trobar nous nínxols de mercat en altres països.

Laura Bonilla, Pedro Juan, Mª Dolores Rodríguez i Nerea Trujillo han sigut els quatre Màster en Comerç Internacional encarregats de dissenyar una completa guia d'exportació que ajudarà a la companyia a traslladar cultura, a través de les seues publicacions tècniques, fins a Colòmbia.

Han sigut quatre mesos de dur treball, posant en pràctica els coneixements adquirits en el XXVIII Màster de Comerç Internacional de la Universitat d'Alacant, per a oferir a l'empresa les opcions més viables en aquest mercat. ECU: DESCOBRINT LES AMÉRICAS és el resultat d'aquest excel·lent treball en equip.

Contingut relacionat