Projectes d'internacionalització - Bodegas Francisco Gómez. Curs 2017/2018

Bodegas Francisco Gómez és una empresa familiar situada a Villena dedicada a l'elaboració de vins ecològics d'autor i espumosos, i olis ecològics. L'empresa desenvolupa la seua producció dins d'un marc biosostenible i sota les estrictes exigències de l'Agricultura Ecològica.

El projecte Bodegas FG: camí a les Américas realitzat pels alumnes ha analitzat el mercat d'Estats Units, i proposa a l'empresa una selecció dels estats amb major potencial per a la comercialització dels seus vins. Així mateix, el projecte aporta informació dels competidors que operen en el mercat, els punts de venda i planteja a l'empresa un pla d'accions de promoció i comunicació que permeta implantar la seua marca en aquest mercat.

Projecte d'internacionalització per a Bodegas Francisco Gómez, elaborat pels alumnes Víctor Gómez Díaz, Marcos Alegre Lloret, Camila Sant'Anna Torchia i Arthur Pierre Loïc sota la tutela d'Angelica Miras.

Contingut relacionat