Els alumnes del Màster en Comerç Internacional visiten les institucions europees a Brussel·les

Els alumnes del Màster han viatjat acompanyats per Alfonso Ortega Giménez, sotsdirector del curs, i per Miguel J. Cano Esquibel, secretari de la Associació del Màster en Comerç Internacional (AMCI). Van ser rebuts per l'Ambaixadora d'Espanya a Bèlgica. Durant la seua estada han complit un complet programa de treball amb visites al Parlament Europeu i Parlamentarium, a l'INFO POINT CENTER, al Comitè de les Regions, a l'Oficina de Representació Permanent d'Espanya davant la UE (REPER), al Consell de la UE i a la Comissió Europea. Totes elles incloïen trobades amb funcionaris europeus i europarlamentaris que han explicat als estudiants el funcionament de les institucions europees.

Contingut relacionat