Visita al port de València

Els alumnes de la XXV promoció del Màster en Comerç Internacional de la Universitat d'Alacant van visitar el dia 12 de març les instal·lacions del port de València. Van rebre una xerrada sobre la importància econòmica del port de València i van fer un recorregut en catamarà, durant el qual el professor Leandro García Menéndez va il·lustrar als alumnes sobre les activitats del port i els agents econòmics que operen en ell.

A continuació, els estudiants es van desplaçar al Parc Logístic València en Riba-roja. Allí van ser rebuts per una responsable que va parlar del desenvolupament d'aquesta plataforma logística i els va acompanyar en la visita a l'empresa VCD Logística del Grup Chema Ballester, on el seu director els va conduir en un recorregut per les instal·lacions.

Contingut relacionat