Projectes d'internacionalització - Pisando el Belelux

Calzados Boreal, S.L. és una empresa familiar fundada en 1975 a Villena, l'activitat de la qual se centra en la fabricació de calçat de muntanya de qualitat i accessoris, i en l'actualitat exporta a més de setanta països. L'èxit d'aquesta empresa es basa en la fabricació a Espanya de productes de qualitat i en un temps òptim.

El projecte se centra en l'estudi del mercat del BENELUX, zona europea amb un elevat poder adquisitiu, amb l'objectiu de detectar el seu potencial i la forma d'entrada al mateix. El projecte aporta informació dels competidors que operen a aquests mercats, la distribució i les associacions de muntanyisme, i planteja a l'empresa un pla d'accions de promoció i comunicació que permeti potenciar la marca.

El projecte ha estat realitzat pels alumnes Paloma Catalá, Pedro Flores, David Grau i Rosa María Martínez sota la supervisió d'Angélica Miras.

Contingut relacionat