V Trobada AMCI-Màster en Comerç Internacional XXV edició

Entre el 17 i el 19 d'octubre va tenir lloc la cinquena trobada entre l'Associació d'antics alumnes del Máster en Comerç Internacional AMCI i els nous alumnes del curs actual. Com en anteriors ocasions es va realitzar en l'Alberg Ull de Canals.

Divendres 17-10-2014:

• Presentació als alumnes del XXV Màster en Comerç Internacional de l'Associació Màster en Comerç Internacional (AMCI), a càrrec de D. José Luis Espinosa Piedecausa (President d'AMCI), D. Alfonso Ortega Giménez (Vicepresident d'AMCI) i D. Miguel J. Cano (Secretari d'AMCI).

Dissabte 18-10-2014:

• Visita al Centre d'Interpretació del Parc Natural de la Serra de Mariola.
  • Seminari-Taller “Actitud proactiva; clave del éxito en el Máster”, a càrrec de D. José Luis Espinosa Piedecausa (Consultor de Comerç Internacional. President d'AMCI), amb la participació d'eixits del màster que explicaran la seua pròpia experiència i projecció professional.
  • Seminari-Taller “La consultoría en comercio internacional como una nueva salida profesional”, a càrrec de D. Santiago Martínez Rodríguez (Diputat Nacional. Vocal d'AMCI).
  • Activitats interactives: Es realitzaran diverses activitats: “Gimcana-Orientació”, preparada per D. José Luis Juan Casillas (Consultor de Comerç Internacional. Vocal d'AMCI).

Contingut relacionat